Καλώς τους

Καλώς τους!!!Κοπιάστε...



Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΥΚΟΛΗ,ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΗ ΠΡΑΣΟΤΥΡΟΠΙΤΑ

Τι σας έχω για σήμερα;;υπέροχη πρασοτυρόπιτα.Τα πράσα μου έχουν μεγαλώσει,μερικά ήταν έτοιμα για μάζεμα και έτσι αποφάσισα να φτιάξω πρασοτυρόπιτα.Είχαμε και δουλίτσες πολλές σήμερα και ήθελα κάτι γρήγορο.
Υλικά:

  • Τρία μεγάλα πράσα
  • δύο πιπεριές μεσαίες(μία κόκκινη ή φλωρίνης και μία πράσινη)
  • κρεμμυδάκι φρέσκο μισό φλυντζάνι τσαγιού(εγώ φυλάω πάντα στην κατάψυξη) αν θέλετε βάζεται ξερό ή και ξερό
  • ένα φλυντζάνι τσαγιού άνηθο ψιλοκομμένο
  • ένα κουτάλι της σούπας πάπρικα γλυκειά
  • στη μύτη του κουταλιού μοσχοκάρυδο
  • μία κουταλιά της σούπας κοφτή ξερό δυόσμο ή μισό φλυντζάνι του τσαγιού φρέσκο
  • πιπέρι(εγώ χρησιμοποιώ καγιέν)
  • 300 γρ. φέτα πικάντικη
  • 100 γρ γκούντα(ή ό,τι τυράκι κίτρινο σας αρέσει)
  • μία φάριν απ
  • ένα κεσέ γιαούρτι στραγγιστό
  • ένα κεσέ καλαμποκέλαιο(γεμίζετε τον κεσέ γιαουρτιού)
  • 3 αυγά 
φωτό 1
Εκτέλεση:

  1. Βάζουμε τα πράσα,τα κρεμμύδια, τις πιπεριές,τον άνηθο και τα σοτάρουμε(φωτό 1)σε ένα τηγάνι για να μαλακώσουν και να ψηθούν λιγάκι.
  2. Σε μία λεκάνη βάζουμε το αλεύρι, το γιαούρτι, τα αυγά, το καλαμποκέλαιο και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι για να ομογενοποιηθεί
  3. Ρίχνουμε τα τυριά και τα πράσα κλπ και ανακατεύουμε με το κουτάλι
  4. Σε αυτό το σημείο βουτάμε τα χεράκια μέσα και ζυμώνουμε για να γίνει μία ζύμη αφράτη και μαλακιά και να πάνε παντού τα υλικά μας
    φωτό 2
  5. Ρίχνουμε το μείγμα σε ένα ταψί(εγώ χρησιμοποιώ το μεγάλο της πίτσας) και απλώνουμε με το κουτάλι(φωτό 3)
  6. φωτό 3
  7. Ψήνουμε στο φούρνο μέχρι να πάρει χρώμα(εγώ έχω γρήγορο φούρνο και το βάζω στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά)υπολογίστε περίπου όπως το κέικ γιατί θέλουμε να ψηθεί
για φάγωμα!
Έτοιμο...Καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου