Καλώς τους

Καλώς τους!!!Κοπιάστε...



Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΞΟΥΤ ΞΟΥΤ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑΚΙΑ!!

Σας έχω μία φοβερή ιδέα για να ξεφορτωθείτε τα σαλιγκάρια και τους γυμνοσάλιγκες.Μπυρίτσα.Ναι,ναι....μπυρίτσα!!!Βυθίζετε στο χώμα ή τοποθετείτε κοντά στις γλάστρες σας ή όπως έκανα εγώ κοντά στο θερμοκήπιό μου ένα μπωλάκι ή ένα ταπεράκι με μπύρα μέσα.Εγώ χρησιμοποίησα ένα δοχείο από τυρί που αλείφεις και από γιαούρτι.Οι αλκοολικοί σαλίγκαροι θα ξετρελλαθούν τόσο που θα πέσουν με τα μούτρα και έτσι θα γλιτώσουν τα φυτά σας.Πνίγονται αλλά τι να κάνουμε;;ή αυτοί ή τα φυτά...μην τα λυπάστε ...θα τα μασουλίσουν όλα άμα τα αφήσετε.Είναι αχόρταγα.
Μία άλλη μέθοδος είναι να σκορπίσετε αλάτι(χονδρό ή ψιλό...και τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά)ή στάχτη γύρω από τα φυτά που θέλετε να προστατέψετε.Θα απωθήσει τα σαλιγκαράκια γιατί αφυδατώνονται και δεν το θέλουν αυτό.Έτσι θα πάνε αλλού.Θυμηθείτε μετά από βροχή ή αν ρίξετε νερό να ανανεώσετε.

1 σχόλιο:

  1. Αν είναι και εχει τσαμπα ποτό να σου φερω και τα δικα μου σαλιγκαρακια να τους κερασεις κανα σφηνακι γιατι ρημαξαν τα μαρουλακια μου!Εγω τα κερασα αλλα δεν με καταδεχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή