Καλώς τους

Καλώς τους!!!Κοπιάστε...



Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Φυτώριο 2012

Αυτό το σαββατοκύριακο έσπειρα σε κυπελλάκια τα πρώτα σποράκια λαχανικών, που όταν φυτρώσουν και μεγαλώσουν θα φυτευτούν στο κτήμα.Έβαλα διάφορα είδη πιπεριάς,μελιτζάνας,ντομάτας,κολοκυθάκι και αγγουράκι.Όλα είναι βιολογικοί σπόροι αγορασμένοι από τον www.biosporos.gr/ και παραδοσιακές ποικιλές που μου έδωσε η φίλη μου Έλενα αλλά και που κράτησα από τα περσινά φυτά μου, όπως την καλαματιανή ντομάτα από το βιολογικό φυτώριο "Olyplant" στα Καλύβια Αττικής(www.olyplant.gr/). Τα τοποθέτησα στο θερμοκήπιο, που αγόρασα την προηγούμενη χρονιά.Έχω σκοπό να βάλω και άλλα σποράκια για να εξασφαλίσω ότι δεν θα πάρω όλους τους καρπούς μονομιάς αλλά διαδοχικά.Καλή αρχή σε όλους τους ερασιτέχνες κηπουρούς σαν και εμένα Ας είναι πλούσια η σοδειά μας, διότι οι καιροί είναι δύσκολοι και θεωρώ σίγουρο ότι θα είναι απαραίτητη για να τραφούμε φέτος αλλά και για να βοηθήσουμε άλλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου